شرکت ورزشی تهرانی برای خرید باشگاه نفت تهران پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران این روزها در بلاتکلیفی مطلق به سر می برد و هر روز اخبار ضد و نقیضی از فروش امتیاز این باشگاه به گوش می رسد.

پس از این که انتقال نفت به ملوان انزلی با مخالفت هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان تهران و فدارسیون فوتبال تا حدود زیادی منتفی و مزایده نخست باشگاه نفت غیرقانونی اعلام شد، مشتریان تهرانی خرید نفت پا پیش گذاشتند و شرایط خود را برای خریداری این باشگاه اعلام کردند.

یکی از مشتریان تهرانی نفت که در سال های اخیر مدعی خرید یکی از تیم های پرطرفدار پایتخت بود شرایط جالبی را برای شرکت در مزایده دوم نفتی ها اعلام کرد اما در نشست امروز زردپوشان پایتخت با تاجیک معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت مشخص شد که این ادعاها طبل توخالی بوده و با توجه به سابقه این شرکت و سهامداران آن بعید است که آن ها بتوانند از تامین ضمانت نامه مالی برآیند.

البته لحظاتی پیش طبق اعلام یک منبع موثق مشتری تازه ای برای نفت پیدا شده است. این شرکت ورزشی در سطح تیم های آسیا ویژن تهران تیمداری می کند و مالکان آن قصد دارند با حفظ نام نفت در لیگ برتر شرکت کنند. جلسه مسئولان این شرکت با تاجیک و اعضای کمیته واگذاری نفت فردا ساعت 10 صبح در محل این باشگاه برگزار می شود.

شنیده می شود یکی از مرییان نفت نظر مسئولان این شرکت را برای حضور در مزایده باشگاه جلب کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار