سمنان

جابه‌جایی مسافران شرق استان سمنان ساماندهی می شود

فرماندار سمنان از اجرای طرح ساماندهی جابه‌جایی مسافران شرق استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرماندار سمنان در جلسه ساماندهی و بررسی مشکلات برون‌شهری مرکز و شرق استان سمنان در فرمانداری سمنان اظهار داشت: این طرح از بیست و یکم تیرماه امسال اجرایی می‌شود.
سید عباس دانایی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در استان سمنان ضرورت دارد افزود: هم‌اکنون بخشی از مسافران برون‌شهری سمنان از طریق خودروهای شخصی جابه‌جا می‌شوند که این مهم سبب شده تا هیچ نظارتی بر جابه‌جایی مسافران در این بخش از استان سمنان وجود نداشته باشد.
رئیس شورای ترافیک شهرستان سمنان با اشاره به اینکه اجرای این طرح ساماندهی سبب افزایش آرامش و امنیت مسافران نیز می‌شود گفت: این طرح در شهرستان‌های سمنان، دامغان و شاهرود اجرایی می‌شود.
به گفته دانایی فرمانداری‌های این سه شهرستان، پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های این استان و نیز شهرداری‌‌های سه مرکز شهرستان محل اجرای این طرح در انجام آن همکاری دارند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر مسافران به مقصد دامغان و شاهرود از میدان استاندارد شهر سمنان به این مقاصد سفر می‌کنند خاطرنشان کرد: مسافران برون‌شهری شرق استان از مرکز استان برای سفر به دامغان و شاهرود باید به پایانه مسافربری شرق سمنان مراجعه کنند.
فرماندار سمنان با اشاره به اینکه باید اطلاع‌رسانی به مردم و مسافران برای مراجعه به پایانه مولایی در ضلع جنوبی میدان استاندارد صورت پذیرد تصریح کرد: اعمال قانون برای سواری‌های غیرمجاز در اجرای این طرح پیش‌بینی‌شده است.
به گفته دانایی، جابه‌جایی محل ایستگاه دانشجویان دانشگاه‌ها در میدان استاندارد شهر سمنان و اطلاع‌رسانی به دانشجویان شرق استان که در حال تحصیل در دانشگاه‌های مرکز استان هستند در این زمینه برای اجرای درست این طرح ضروری است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.