اولین جلسه کارگروه زنان و خانواده شهرستان ماکو در سال جاری به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، قربانی  در این جلسه با تبریک و تهنیت ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت : ماه مبارک رمضان ، ماه خود سازی ، تزکیه نفس و متمایز از سایر ماههای سال است که نشاء الله بتوانیم از برکات و فیوضات آن برخوردار باشیم.

وی با تقدیر از تلاش ها و زحمات اعضای کارگروه در خصوص اجرای برنامه های متنوع در سال گذشه به 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب اشاره و بر تدوین برنامه های جامع و عملیاتی برای بزرگداشت این روز تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ماکو با بیان اینکه خانواده زیر بنای جامعه و زنان زیر بنای خانواده هستند اظهار داشت : ادارات و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه فرهنگی می توانند با حضور پرشور خود در مراسمات و مناسبت های مختلف زمینه را برای نشاط و پویایی بیش از پیش خانواده ها را فراهم سازند.

 قربانی  برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، همایش زنان و خانواده ، کلاسهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ... را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: خانواده ، جامعه ، زنان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.