مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان ازاجرای طرح «همای رحمت» با توزیع بسته‌های غذایی در میان خانواده‌های نیازمند،ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حسن خدابنده‌لو گفت: جمعیت هلال احمر در قالب اجرای طرح همای رحمت اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از خیرین کرده و بسته‌های غذایی را در ماه رمضان بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در تمامی شهرستان‌ها افزود: درکنار کمک‌های مردمی از منابع داخلی هلال احمر ،بسته‌های غذایی و حمایتی تهیه و در میان نیازمندان نیز توزیع می‌شود.

خدابنده لو بیان کرد: در این طرح اقلام غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، نان، گوشت، چای و قند در بین خانواده های نیازمند همچون بیماران صعب‌العلاج، سالمندان از کار افتاده، ایتام و خانواده‌های کم‌برخوردار که مهمترین اقشار مورد نظر در اجرای طرح همای رحمت هستند، توزیع می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان درپایان گفت:طرح همای رحمت از اول ماه رمضان شروع و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کدUSSD تلفن همراه #5151*733* یا حساب شماره 15.000.00042 بانک ملت شعبه هجرت تهران واریز و یا کمک‌های غیرنقدی خود را از طریق مراکز، شعب و خانه‌های داوطلبی سراسر کشور اهدا کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.