محدودیت های ترافیکی شب های احیاء در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی از ساعت ۲۱ امشب تا پایان مراسم اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابرین به ویژه عزاداران و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این ایام،محدودیت های ترافیکی را اعمال می شود .

سرهنگ رضایی افزود: محدودیت های ترافیکی از ساعت۲۱شب های احیاء تا پایان مراسم احیاء در خیابان مصلی المهدی(عج)،مسجد امام جعفرصادق(ع)،هیئت محبان الزهرا(س) و حسینیه جماران اعمال می شود.

وی گفت :ممنوعیت کلیه وسایل نقلیه در اطراف ورودی های مصلی است و شهروندان می توانند از پارکینگ های تعبیه شده جهت پارک استفاده نمایند.

وی افزود :توقف وسایل نقلیه در میدان اول سجادشهر و خیابان های منتهی به این میدان تا فاصله ۱۰۰ متری ممنوع خواهد بود که به منظور تسهیل در تردد شهروندان،مسیرهای جایگزین خیابان هاجر شرقی،ماژانی و تهامی خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد : تردد وسایل نقلیه از میدان شهدا به سمت خیابان منتظری و از منتظری ۱۰ به سمت میدان شهدا ممنوع خواهد بود و خیابان شهید کوشه ای برای امنیت عزاداران مسدود و همچنین نیز توقف وسایل نقلیه در فاصله ۱۰۰ متری اطراف محبان ممنوع می باشد.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد : توقف در ضلع جنوبی خیابان جماران ممنوع می باشد.
لازم به ذکر است : توقف در ورودی و اطراف کلیه مساجد و تکایا و همچنین ه‍یئت های محل برگزاری مراسمات عزاداری نیز ممنوع است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.