مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: ۲۳در خردادماه درصد از كل تردد محورهای مواصلاتی استان زنجان به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛دست نشان افزود : 23درصد از كل تردد وسایل نقلیه با یک میلیون و ۶۵۳ هزار و ۴۴۴ تردد به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است، در حالی که میانگین کشوری ۱۶ درصد بود و استان زنجان در رتبه دهم کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: میانگین كاركرد دستگاه‌های ترددشمار نیز در این مدت ۹۶ درصد بوده ‌است.

دست نشان اضافه کرد : با توجه به كنترل تردد وسایل نقلیه با ۵۴ دستگاه ترددشمار بر خط در محورهای بین‌شهری استان، در خردادماه امسال تعداد هفت میلیون و ۲۴۸ هزار و ۴۶۷ تردد وسیله نقلیه در ۲۷ مقطع از محورهای مواصلاتی دارای ترددشمار بر خط فعال استان زنجان (۵۴ مسیر به صورت رفت و برگشت) ثبت شده ‌است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان عنوان کرد:در این مدت تعداد ترددها در جاده‌های کشور حدود ۴۰۲ میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه ۲۱ کشور را دارا است. همچنین بیشترین تردد در آزادراه زنجان ـ قزوین (خروجی استان) با ۴۶۱ هزار و ۸۹۹ تردد و محور خرم‌دره ـ ابهر با ۳۶۲ هزار و ۶۰۱ تردد و کم‌ترین تردد نیز در محور تکاب ـ دندی با ۵۶۱۲ جابه‌جایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.