مسائل و مشکلات هیأتهای ورزشی شهرستان پلدشت با حضور حبیب زاده معاون فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و هیئتهای ورزشی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حبیب زاده در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه ورزش و بر شمردن فرصت ها و ظرفیت های موجود در حوزه ورزش و جوانان شهرستان، خواستار توجه ویژه مسئولان اداره کل ورزش وجوانان استان در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه ورزش در این شهرستان شد.

معاون فرماندار پلدشت افزود: هیئت های ورزشی نقش مهمی در شادابی و پویایی جامعه و سوق دادن جوانان به سمت ورزش دارند پس در این راستا باید برای ورزش این شهرستان برنامه ای تدوین گردد و در راستای همان برنامه پیش رویی کرد.

در ادامه حبیب زاده پیرو مکاتبات و پیگیریهای قبل خواستار ارتقاء اداره ورزش و جوانان پلدشت از نمایندگی به اداره شد و بر استقرار نمایندگی ورزش و جوانان  در شهر نازک مرکز بخش ارس تاکید نمود.

در ادامه این جلسه هیئت های ورزشی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و مدیر کل ورزش و  جوانان استان نیز قول مساعد داد برای ترمیم مکانهای ورزشی شهرستان 300 میلیون ریال و برای کمک به هیئتهای ورزشی 100 میلیون ریال مساعدت گردد.

 انتهای پیام/س

برچسب ها: ورزش ، جامعه ، پلدشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.