لیگ جهانی والیبال 2016 – صربستان

دومین جدال والیبالیست‌ها با برزیل / شاگردان لوزانو به دنبال انتقام

تیم ملی والیبال ایران در حالی به مصاف تیم برزیل می‌رود که در تلاش خواهد بود انتقام شکست در هفته اول را از این تیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2016، از روز گذشته آغاز شد و عصر امروز روز دوم خود را سپری خواهد کرد. 

تیم ملی والیبال کشورمان که در هفته دوم این مسابقات با تیم‌های صربستان، بلغارستان و برزیل هم گروه شده است، در حالی دومین دیدار خود در هفته دوم و پجمین دیدار در مجموع مسابقات را برگزار خواهد کرد، که باید همچون هفته نخست باز هم به مصاف تیم ملی برزیل برود. آن هم در حالی که دیدار نخست دو تیم که مسابقه آغازین لیگ جهانی 2016 بود با برتری 3 بر صفر تیم ملی برزیل همراه بود.

با نگاهی به عملکرد تیم ملی برزیل در چهار بازی پیشین خود در این رقابت ها می‌توان مدعی بود که این تیم برزیل یکی از آماده ترین و منسجم ترین برزیل‌های چند سال اخیر در لیگ جهانی است. تیمی که قطعا در تلاش است با استفاده بهینه از مسابقات لیگ جهانی حضوری قدرتمندانه در المپیک ریو داشته باشد. المپیکی که با اتکا بر امتیاز میزبانی می‌توان برای آن‌ها نوید بخش کسب سکوی نخست و مدال طلا باشد.

تیم ملی برزیل در هفته نخست لیگ جهانی که به میزبانی ریودوژانیرو برگزار شد موفق شد سه پیروزی سه بر 3 بر صفر، 3 بر صفر و سه بر یک به ترتیب مقابل تیم‌های ایران، آرژانتین و آمریکا بدست بیاورد و با توشه ای پُر راهی  هفته دوم مسابقات شود. 

برزیلی‌ها شب گذشته در نخستین گام خود در چارچوب هفته دوم در دیداری تماشایی با نتیجه 3 بر یک مغلوب صربستانی شدند که نمایشی عالی و فراتر از حد انتظار داشت. شاگردان برناردو رزنده در دومین دیدار باید به مصاف تیم ملی ایرانی بروند که روز نخس هفته دوم را با یک پیروزی شیرین مقابل بلغارستان آغاز کرد.

تیم ملی والیبال ایران که بعد از گذشته چهار دیدار در لیگ جهانی به شرایط بهتری رسیده است، عصر امروز و از ساعت 18 و 30 به مصاف برزیل خواهد رفت. دیداری که قطعا از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود. 

شاگردان رائول لوزانو در تلاش خواهند بود که شکست در دیدار رفت را جبران کنند با وجود اینکه به خوبی می‌دانند کار سختی مقابل برزیل قدرتمند پیش رو دارند. نمایش کم اشتباه و منسجم تیم ملی ایران در دیدار با بلغارستان می‌تواند دلیلی باشد که پیروزی مقابل برزیل را هم محتمل کند. 

ملی پوشان والیبال کشورمان پس از دیدار امروز مقابل برزیل ، فردا شب به مصاف تیم ملی صربستان، میزبان هفته دوم خواهند رفت و بعد از این دیدار به ایران باز خواهند گشت.

هفته سوم لیگ جهانی 2016 به میزبانی ایران و سالن 12 هزارنفری آزادی برگزار خواهد شد. جایی که تیم ملی کشورمان باید با تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و صربستان دیدار کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
با تو کل بر خدا پیروز می شن
آخرین اخبار