دانشگاه علوم پزشکی گیلان می خواهد تا سال 1404 پیشرو در دانشگاه های نسل سوم ، کارآمد در ارایه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در یازدهمین جلسه کارگروه تخصصی تدوین برنامه راهبردی این دانشگاه گفت: با ترسیم این چشم انداز، آینده روشنی از مسیر حرکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش رو قرار دارد و قابلیت استفاده از زبان برنامه و استراتژی برای دانشگاه فراهم شده است، برنامه ای که دانشگاه را از یک نواختی خارج می کند و  به سمت برند شدن بین دانشگاه های کشور سوق می دهد.

شاهرخ یوسف زاده با بیان اینکه دستیابی به توسعه و بهبود فعالیت ها ، جز با داشتن یک برنامه راهبردی امکان پذیر نیست افزود : دانشگاه علوم پزشکی گیلان علاوه بر ماموریت اصلی خود در تامین ، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و اعتلای بهداشت درمان ، آموزش و پژوهش، می خواهد  تا سال 1404 پیشرو در دانشگاه های نسل سوم ، کارآمد در ارایه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت باشد و از این به بعد هر فعالیتی باید دانشگاه را به سمت این چشم انداز، رهنمون سازد.
وی اضافه کرد: برای تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 11 کارگروه تخصصی و بیش از 90 ساعت جلسه کاربردی تشکیل شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.