«شب های رحمت»؛ ویژه برنامه شب های قدر شبکه کودک و نوجوان

ویژه برنامه «شب های رحمت»، مراسم احیای ویژه کودکان و نوجوانان است که برای اولین بار از حرم مطهر رضوی و از شبکه کودک و نوجوان پخش می شود.

«شب های رحمت»؛ ویژه برنامه شب های قدر شبکه کودک و نوجوانمحمود سلامیان مسئول گروه تولیدات ویژه شبکه کودک و نوجوان در خصوص ویژه برنامه شب‌های احیا در شبکه کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به مناسبت شب‌های احیای ماه مبارک رمضان و ایام سوگواری امام علی (ع)، شبکه کودک و نوجوان ویژه برنامه «شب‌های رحمت» را روی آنتن برده است. این ویژه برنامه درواقع مراسم احیای ویژه کودکان و نوجوانان است که برای اولین بار و آن هم از حرم مطهر رضوی مختص مخاطبان این شبکه پخش می شود.

وی در ادامه بیان کرد: بخش‌های مختلف این ویژه برنامه عبارتند از: تلاوت سوره قدر توسط قاریان بین‌المللی کودک، پخش قطعات متنوع مداحی توسط کودکان و نوجوانان، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفری، قرائت بخش‌هایی از دعای پرفضیلت جوشن کبیر توسط کودکان و نوجوانان حاضر و همچنین برگزاری مراسم توسل به قرآن و ائمه علیهم السلام و بر سرگرفتن قرآن.

سلامیان در پایان تصریح کرد: ویژه برنامه «شب های رحمت» به تهیه کنندگی سیداصغر امیری نسب و در گروه تولیدات ویژه شبکه کودک و نوجوان سیما در شبهای احیا در مدت زمان حدود 60 دقیقه به روی آنتن می رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار