نماینده مردم تهران گفت: در حال حاضر تا شرایط مطلوب فاصله داریم و احساس می‌کنم مجلس فعلی می‌تواند شرایط را کمی تغییر دهد.

/////فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی عملکرد گذشته مجلس، گفت: در حال حاضر تا شرایط مطلوب فاصله داریم و احساس می‌کنم مجلس فعلی می‌تواند شرایط را کمی تغییر دهد.

نماینده مردم تهران با اشاره به وضعیت زنان در مجلس دهم افزود: در بسیاری از قوانینی که در مجلس وضع می‌شود مسئله زنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد البته ما در این دوره از نظر کمیت بیشترین تعداد زنان را در مجلس داریم و امیدواریم کیفیت عملکرد زنان مجلس دهم نیز به نحوی باشد که در پایان چهار سال دوره نمایندگی بتوان ارزیابی خوبی در این زمینه داشت.

وی ادامه داد: شاید تلقی جامعه این باشد که زنان فقط می‌توانند در مسائل مربوط به خودشان ورود کنند در حالی که به اعتقاد من مسائل زنان در تمام کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها قابل طرح است زیرا نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند بنابراین حق آنها در تمام مصوبات و قوانین در نظر گرفته شود و من امید دارم با توجه به تعداد قابل توجه زنان در این دوره از مجلس، مجلس تاثیر گذاری داشته باشیم.



انتهای پیام/

برچسب ها: سعیدی ، مجلس ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار