کاشان سومین فصل بهار را با 199 حادثه در خردادماه پشت‌سرگذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان در گفتگو با خبرنگاران،گفت: این تعداد حادثه شامل  78 موردآتش سوزي و 121حادثه  است.

سید مهدی مجدالاشرافی،  اظهار داشت: اتصالي برق ، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، مایعات و گازهای قابل اشتعال، افروختن عمدي آتش، و ریختن مواد نفتی و مشتعل کردن آن، نقص فنی خودرو  ، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن وهمچنين  نقص فني سیلندرگاز و پیک نیک علل وقوع حرائق بود‌ه است.

وی خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشانی اين شهرستان در اين ماه در121  موردحادثه جداگانه شامل نجات شخص و رها سازی اعضای بدن ، آسانسور و بالابر، اشیاء حلقوی، باز کردن درب منزل و خودرو(محبوسی)، تصادف، باد- آب افتادگی و قطع درختان،  ، گرفتن مار و حیوانات موذی،  گرفتن حیوانات وحشی و خانگی، شركت کردند و با امداد رساني به شهروندان و هموطنان جان آنها را از خطرات ناشي از اين حوادث  نجات دادند.

به‌گفته‌وی، بيشترين آمار حرائق در خرداد ماه سال جاري در وسائل نقلیه و واحد هايي با كاربري مسکونی وتجاري، رخ داده كه آتش نشانان در اين مدت 46نفر را درحوادث و حرائق که بیشتر مصدوم شده بودند، نجات دادند.

مجدالاشرافی،افزود:  متاسفانه 2  نفر در این سوانح فوت شدند.



انتهای پیام/م

برچسب ها: حادثه ، آتش سوزی ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.