حذف 15 نقطه پرحادثه و خطر آفرين در جاده هاي آذربايجان غربي با اولويت بندي اجرا مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در جلسه كميسيون ايمني راهها با اعلام اين خبر گفت: دو هزار ميليارد ريال براي حذف 46 نقطه پرحادثه در راههاي ارتباطي استان اعتبار لازم است.

داريوش نصر از اجراي عمليات راهداري براي حذف 15 نقطه پرحادثه در جاده هاي استان خبر داد و افزود: اقدامات لازم در اين نقاط با اولويت بندي و براساس آمار سوانح جاده اي انجام مي شود.

وي از اجراي عمليات خط كشي در دو هزار كيلومتر از محورهاي استان تا پايان امسال خبر داد و تصريح كرد: در طرح راهداري نوروزي امسال عمليات خط كشي در 570 كيلومتر از راهها اجرا شد.

مديركل راه و شهرسازي استان، مميزي ايمني راههاي آذربايجان غربي، اتمام طرح جامع توسعه حمل و نقل استان و ساماندهي ورودي و خروجي شهرها از بارزترين برنامه هاي اجرايي امسال اين اداره كل برشمرد.

جلسه كميسيون ايمني راهها به منظور هماهنگ‌سازي تصميمات و سياستگذاري‌هاي لازم در جهت ارتقاي سطح ايمني راه‌هاي استان و رفع موانع و مشكلات اجرايي، ساختاري، پيشگيري از وقوع سوانح و تصادفات رانندگي و بهره‌برداري بهينه از تمامي امكانات موجود با محوريت برنامه ريزي براي سفرهاي تابستاني و با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار آذربايجان غربي و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي تشكيل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.