انگلیسی ها برای گرفتن گذرنامه ایرلندی صف های طولانی بستند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رای گیری دولت انگلیس از مردم برای ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از صبح پنجشنبه آغاز شد و پنج شنبه شب به پایان رسید. 
به گفته مسئولین برگزار کننده در این همه‌پرسی، حدود 47 میلیون نفر می توانستند رای داده و نظر خود را درباره ماندن یا خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را اعلام کنند. بنابر اعلام خبرگزاری رویترز، نزدیک به 52 درصد از شرکت کنندگان در همه‌پرسی روز گذشته به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رأی دادند.

پس از مشخص شدن نتایج انتخابات انگلستان و خروج آنا ها از اتحادیه اروپا، انگلیسی ها برای از دست ندادن مزایای حضور در اتحادیه اروپا به شدت به دنبال گرفتن گذرنامه ایرلندی هستند.
اداره گذرنامه ایرلند طی گزارشی اعلام کرد، انگلیسی ها برای گرفتن فرم در خواست گذرنامه ایرلندی، صف های طولانی بسته اند. تا روز جمعه تعداد 6 میلیون نفر برای گرفتن این گذرنامه اقدام کردند و این رقم رو به افزایش است.

طبق مصاحبه ای که با انگلیسی ها شده، آنان علت این اقدام را از دست ندادن موقت شغلی خود اعلام کردندچرا که اگر آن ها تابعیت کشوری داشته باشند که عضو اتحادیه اروپا نباشد، شغل خود را از دست می دهند. 
وجود این شرط در موقعیت شغلی، آن ها را مجبور بستن صف های طولانی در اداره گذرنامه ایرلند کرده تا تابعیت کشوری داشته باشند که عضو اتحادیه اروپا باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.