معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: استاندارد مصرف خانگی 16 متر مکعب در ماه به ازای هر واحد مسکونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خانی در جمع خبرنگاران افزود: استاندارد مصرف خانگی 16 متر مکعب در ماه به ازای هر واحد مسکونی است یعنی در هر دو ماه مصرف حدود 35 متر مکعب مناسب به شمار می رود که اگر در همین رنج باشد از مزایایی مثل سوبسید برخوردار خواهد بود و قیمت هر متر مکعب مصرف تنها 300 تومان در نظر گرفته می شود.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: 20 درصد شهروندان استان زیر پنج متر مکعب مصرف دارد،20 درصد هم در بالاترین رنج مصرف یعنی بالای 50 متر مکعب قرار دارد که از این تعداد نیز 10 درصد در حد اخطار قانونی رسیده‌اند و در مجموع 60 درصد جمعیت در رنج مناسب مصرف قرار دارند.

این مسئول ابراز داشت: برای اینکه مصرف را به طبقات مناسب سوق دهیم یک سری اقدامات ترویجی و تشویقی را در دستور کار قرار داده‌ایم از جمله توزیع دستگاه‌های کاهنده مصرف که بیش از 80 درصد در اماکن عمومی و مساجد نصب شده، ولی در منازل مسکونی در صورت مراجعه تحویل می دهیم.

وی افزود: وظیفه حوزه خدمات مشترکین واگذاری انشعابات، نظارت بر نحوه نصب و توزیع انشعابات، پاسخگویی در خصوص اعتراضات مصرف و موارد جرئی مثل تغییر نام، تغییر واحد و مهم‌ترین وظیفه اش کنترل و مدیریت مصرف است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.