سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: ایجاد مشکل همزمان و اتفاقی در تأسیسات شرکت آب و فاضلاب اهواز و کانال انتقال آب طرح آبرسانی غدیر مردم را با قطعی و افت فشار آب مواجه کرد که این مشکل با همکاری این دو سازمان به خوبی مدیریت و حل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی پور با بیان این‌که آب به تصفیه خانه شماره 2 اهواز رسیده و دیگر مشکل قطعی در مناطق تحت پوشش این تصفیه خانه وجود ندارد، اظهار کرد: تعمیرات طرح آبرسانی غدیر صبح روز گذشته به اتمام رسید و با آغاز به کار پمپ‌ها، مشکل افت فشار آب برخی مناطق نیز حل می‌شود.

وی افزود: تلاش‌های همزمان همکارانمان در شرکت آبفای اهواز و سازمان آب و برق خوزستان باعث شد تا مشکل به وجود آمده در 24 ساعت حل شود و پمپ‌ها پس از تعمیرات آغاز به کار کردند.

حقیقی پور بیان داشت: به دلیل این‌که شبکه به مدت چند روز خالی و طول خطوط انتقال آب طولانی است، در برخی از مناطق شاهد افت فشار هستیم که این مشکل نیز بزودی حل می‌شود و این مشکل در مناطقی دیده می‌شود که فاصله آن‌ها با تصفیه خانه نسبت به دیگر مناطق بیش تر است.

وی تصریح کرد: مشکل به وجود آمده در شبکه آبرسانی غدیر و تعمیرات آن در 24 ساعت حل شد اما به دلیل طولانی بودن کانال انتقال آب شاهد حل شدن مشکل افت فشار در تمام مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.