سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان از برگزاری تمرینات مستمر تکنیکی و تاکتیکی در اردوهای تدارکاتی خبر داد.

با اجرای برنامه های مدون، بازیکنان به شرایط ایده آلی می رسندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شادی مهینی- سر مربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال درباره برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: ما تمرینات مستمر خود را با برنامه های مختلف تکنیکی و تاکتیکی برگزار می کنیم تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند.


وی در ادامه گفت: بازیکنان با تلاش فراوان به يادگيري آموزش تاكتيك مي پردازند و فعالیتهای بدنسازي طبق روال برنامه ای در هر اردو انجام می شود. در واقع سعی ما بر این است تا با اجرای برنامه های تمرینی، بازیکنان را به سطح آمادگی خوبی برسانیم.


وی افزود: از آنجائیکه تیم ملی جوانان بانوان از 8 تیرماه در اردوی آماده سازی حضور خواهد داشت، در صورت تعامل با سرمربی تیم جوانان، یک دیدار درون اردویی نیز با ملی پوشان زیر 19 سال برگزار می کنیم. در تمرینات اردویی بازیکنان به آمادگی می رسند اما در دیدارهای تدارکاتی ارزیابی می شوند و کادر فنی نیز به مشکلات فنی، نقاط ضعف و قوت ملی پوشان پی می برد و برنامه ریز های خود را در این راستا انجام می دهد.


وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بازيكنان در مسابقات محك ميخورند و آموزش هایی که به آنها در طول زمان برگزاری اردو داده می شود، مشخص خواهد شد، درصدد آن هستیم بازی های تدارکاتی مختلفی را برگزار کنیم تا براي برای بهبود وضعیت بازیکنان و محک خوردن آنها برنامه ریزی های مختلفی داشته باشیم. بدون شک برگزاري مسابقات از اهميت خاصي برخوردار است و امیدوارم با حمایتهای مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان این امر محقق شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار