نماینده سابق مجلس‌ گفت: دولت در شفاف‌سازی حقوق‌های نجومی دوگانه برخورد می‌کند.

تنوفاطمه آلیاعضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با افشاگری‌های اخیر پیرامون پاداش‌های دولت قبل به وزرا و معاونین خود، گفت: باورم صحبت های سخنگوی قوه قضاییه است که گفتند در هر دولتی اگر در پرداخت ها بی‌قانونی صورت گیرد باید رسیدگی شود و این در جای خودش محفوظ است.

وی در ادامه افزود: نکته‌ای که در مورد این دولت قابل اعتراض است این است که خیلی از تخلفات را انجام می‌دهد و فقط  توجیح می‌کند و همه مسائل را به گردن دولت‌ قبل می‌اندازد.

نماینده سابق مجلس در ادامه بیان کرد:"مقام معظم رهبری پاسخ این نوع توجیح‌گری‌ها را دادند و فرمودند گیریم که در گذشته کسی درست عمل نکرده شما بیایید و درست عمل کنید".

آلیا در ادامه گفت: روز به روز ملت ما با این نوع تخلفات بیشتر مواجه می‌شوند و به جای اصلاح و عذرخواهی از ملت تنها راه گریز را انتخاب می‌کنند و به گردن قبلی‌ها می‌اندازند.

عضو جبهه پایداری خاطر نشان کرد: اگر در دولت قبل تخلفاتی صورت گرفته به موقع رسیدگی می‌شود که انجام هم شده. این‌ها نباید باعث شود که شعور مردم را دست کم بگیرند و به شعور عمومی توهین کنند و در هنگام بروز تخلفی ابتدا انکار کنند و وقتی ثابت شد به گردن دولت قبل بیاندازند. اعتراض به اینجاست و اعتراض به این نیست که اگر در گذشته تخلفی صورت گرفته بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: در حال حاضر بحث حقوق‌های نجومی را نمی‌توانند توجیح کنند زیرا در هر دوره‌ این دولت است که حقوق‌ها را در سطوح مختلف تعیین می‌کند. در واقع دولت دوگانه برخورد می‌کند از یکسو رئیس جمهور و برخی از دولتمردان می‌گویند که این کار تخلف است و باید رسیدگی شود و عده‌ای دیگر با پاس‌کاری و بازیگری سعی می‌کنند توجیه کنند.

آلیادر پایان خاطر نشان کرد: نمی‌توان این موضوع را خیلی کوچک جلوه داد چرا که ما قانون داریم و در نظام جمهوری اسلامی عدالت برپاست این نوع فرافکنی‌ها قابل قبول نیست و ما می‌خواهیم که این موضوع بررسی شود و همه حقوق‌ها به صورت عادلانه در بین مردم تقسیم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، حقوق نجومی ، آلیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار