رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال مراسم شب‌های قدر در ۵۵۰ مسجد استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری اظهار داشت: امسال مراسم شب‌های قدر در 550 مسجد استان آذربایجان‌غربی برگزار شده و در ارومیه نیز 120 مسجد میزبان احیاگران شب‌های قدر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن، مراسم جزء خوانی قرآن در دو محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و حسینیه علی‌بن موسی الرضا(ع) ارومیه و در هر شهرستان نیز در یک مسجد این مراسم برگزار می‌شود.

فخری تصریح کرد: علاوه بر جزء‌خوانی قرآن کریم، برنامه تفسیر کلام وحی همه روزه در تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی رمضان سال 95 بیان کرد: امسال 500 نفر مبلغ خانم و آقا از قم به آذربایجان‌غربی اعزام شده و به فعالیت‌های تبلیغی مشغول هستند و علاوه بر آن، در داخل استان نیز 700 نفر به تبلیغ دین می‌پردازند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.