سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت:لغو مسابقات و اعزام ها همواره برای فوتبال بانوان رخ می دهد.

سلیمانی:دیوار فوتبال بانوان کوتاه استفروزان سلیمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان بیان کرد:بعد از دو سال برگزاری اردو تصمیم گرفتیم که یکماهی به بازیکنان استراحت بدهیم تا آنها ریکاوری داشته باشند.

وی افزود:اردویی بعدی تیم بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل می شود همچنین اردوی استعداد یابی از 10 تا 13 تیرماه برای شناسایی بازیکنان مستعد لیگ های دسته یک و دو برگزار می کنیم تا بهترین نفرات این اردو به تیم ملی راه یابند.

سلیمانی ادامه داد: اردوهای تدارکاتی داخل و خارج از کشور در برنامه یکساله تدوین شده است و همچنین مسابقات لیگ فوتسال اوایل شهریورماه برگزار می شود و ملی پوشان با حضور در این مسابقات به مرز آمادگی می رسند.

وی عنوان کرد:در خواست های ما در زمینه برگزاری اردو تاکنون با مخالفت مسئولان مواجه نشده است و امیدوارم ما بقی برنامه تمرینات تیم بدون مشکلی برگزار شود.

سلیمانی در باره مشکلات تیم ملی تصریح کرد:باشگاه ها به حامی مالی نیاز دارند اما این موضوع برای تیم ملی صدق نمی کند.حامیان مالی در فوتبال بانوان حضور کمرنگی دارند و این به ضرر تیم های باشگاهی است.همچنین دیوار فوتبال بانوان کوتاه است چرا که لغو مسابقات و اعزام در بخش بانوان زیاد اتفاق می افتد.

وی در ادامه بیان کرد:سازمان ها و ادارات کمتر به مقوله ورزش بانوان می پردازند و این به صلاح ورزش کشورمان نیست.به نظرم برای حامیان مالی شرطی گذاشته شود که علاوه بر سرمایه گذاری در بخش مردان از ورزش بانوان نیز حمایت کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد:مسئولان باید به دنبال راهکاری برای توسعه ورزش بانوان داشته باشند تا همچنان در رقابت های جهانی شاهد در خشیدن بانوان ورزشکار کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار