عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک از نبود سیستمی برای اعزام تماشاچیان به المپیک ریو و تایید نشدن آژانس های مسافرتی از سوی این کمیته خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد علیپور عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص اقدامات کمیته ملی المپیک در آستانه المپیک گفت:حدود 40 روز دیگر رقابتهای المیپک آغاز می شود.

این روزها ایران همانند دیگر کشورها در صدد کسب سهمیه است و ورزشکاران خود را آماده می کنند. فعالیت های گسترده ای در حال انجام است تا ورزشکاران با توان و قدرت خوبی در المپیک ریو شرکت کنند.

تدارکات کاروان بر عهده کمیته ملی المپیک است. بر این اساس ستاد المپیک تشکیل شده است که ماهانه جلساتی را برگزار می کند. وزیر ورزش و معاونین، همچنین اعضای هیئت اجرایی در این ستاد حضور دارند. در این جلسات روسای فدراسیون های المپیکی از روند امور انجام شده، گزارشاتی را ارائه می دهند. 

وی عنوان کرد: وزیر ورزش و معاونین وی، رئیس کمیته ملی المپیک،دبیر کل، سرپرست کاروان و اعضای هیئت اجرایی، مرتب با ورزشکاران و فدراسیون ها ارتباط دارند و روی کار آنها نظارت می کنند تا  مشکلات احتمالی آنان را در مدت باقی مانده برطرف کنند. 

علیپور تصریح کرد: اعزام ورزشکاران به ریو  هم مانند ادوار گذشته است. با توجه به اینکه امسال فاصله زمانی تهران تا ریو زیاد است، تیم ها حداقل 3 یا 4 روز قبل از تاریخ مسابقه اعزام می شوند تا قبل از مسابقه به شرایط آب و هوایی منطقه عادت کرده و ساعت فیزیولوژیکی بدنشان تنظیم شود.

 عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: سیستمی در کشور ما دایر نیست که تماشاچیان را به محل مسابقات اعزام کنیم؛ آژانس های مسافرتی مختلفی وجود دارند که این اقدام را انجام می دهند، اما هنوز کمیته آنها را تأیید نکرده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار