فرماندار تاکستان در اولین روز کاری خود با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ امام جمعه شهر تاکستان در این دیدار خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولین شهرستان به روز جهانی قدس شد.
دیدار فرماندار تاکستان با مسئولین این شهرستان

آیت الله اسلامی گفت : روز قدس باید در دور دست ترین مناطق شهرستان هم با شکوه برگزار شود چرا که تجلی حضور در شهرهای بزرگ و پایتخت بدون حضور مردم در شهرها و شهرستانها نمود کافی نخواهد داشت.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان از فرماندار خواست ، با توجه به اهمیت جایگاه خدمت در تمام امور اعتدال، جدیت و قرب الهی را در نظر بگیرد که اینها همه رضایت مردم را در پی خواهد داشت .

فرماندار تاکستان هم در این دیدار ضمن قدردانی از رهنمودهاي آیت اله اسلامی از وی خواست در به ثمر رسیدن تلاشها یاری دهنده دستگاه اجرایی باشد .

سیاوش طاهرخانی در ادامه با توجه به اهمیت روز قدس گفت : سعی میکنیم از تمام پتانسیل های شهرستان تاکستان برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن این روز استفاده کنیم.

فرماندار تاکستان همچنین با رییس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کرد.

دیدار فرماندار تاکستان با مسئولین این شهرستان

رییس دادگستری شهرستان تاکستان هم در این دیدار با بیان تاثیر بیکاری در وقوع جرم از فرماندار خواست زمینه تعامل مسئولین شهرستان در راستای کاهش زمینه جرایم و راه اندازی کارخانه های غیر فعال را فراهم کند. 


امیرجعفر تقی پور افزود:لازمه جامعه سالم تعامل بین تمام دستگاه ها است.




با بیان تاثیر بیکاری در وقوع جرم از فرماندار خواست زمینه تعامل مسئولین شهرستان به منظور کاهش زمینه جرایم و راه اندازی کارخانه های غیر فعال را فراهم کند.

 امیرجعفر تقی پور افزود: بیشترین آمار جرایم در شهرستان مربوط به فصول بیکاری همشهریان است که این دلیل تاثیر بیکاری بر افزایش جرایم است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان هم با بیان کاهش هر ساله جرایم از رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی گفت .

فرزین افروز تصریح کرد :ما در انتخابات گذشته با کاهش 35 درصدی جرایم انتخاباتی روبرو بودیم که با تعامل تمام دستگاه ها صورت گرفت .

فرماندار تاکستان هم در این دیدار گفت :امیدواریم با بکارگیری هرچه بیشتر آمیزه های دینی و رجوع به بزرگترین قاضی که همان وجدان است شاهد کاهش پرونده ای دستگاه قضایی باشیم .

طاهرخانی افزود:با توجه به بالا بودن میانگین درآمد و زمان اوقات فراغت مردم شهرستان باید با تعامل و همکاری دستگاه اجرایی و قضایی ضمن هدفمند کردن این اوقات زمینه های وقوع جرم را کاهش داد. 

سیاوش طاهر خانی دیروز در مراسمی با عنوان فرماندار تاکستان جایگزین ایرج حیدری شد .

انتهای پیام/


 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار