دبیر فدراسیون ژیمناستیک با ارسال نامه ای از وزارت ورزش و جوانان تقاضا کرده است هر چه سریعتر تکلیف فدراسیون را مشخص کند.

سنگینی: وزارت ورود کند، ژیمناستیک تاب چنین جریاناتی را نداردفرامرز سنگینی دبیر فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: درویش زاده چند روز قبل از پایان ریاستش با ارسال نامه ای به سجادی از او خواست تکلیف فدراسیون را مشخص کند. به علاوه این که بنده  به عنوان مسئول ثبت نام از نامزده های ریاست نیز با ارسال نامه به وزارت مجددا خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به امور و مشخص شدن زمان انتخابات شدم اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده ایم. 

سنگینی درباره سکوت وزارت اظهار داشت دریافت نکردن پاسخی از سوی وزارت بدین معنا است که ما باید منتظر بمانیم و اقدامی انجام ندهیم. من مطمئن هستم وزارت نیز نگران ژیمناستیک است و ترجیح می دهد درباره این رشته که ورزشی پایه، پرمدال و استراتژیک است با تامل و بررسی بیشتری تصمیم گیری کند. 

دبیر فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: بهتر است وزارت تکلیف را مشخص کند. تا از فضای سنگینی که در ژیمناستیک حاکم است جلوگیری شود. به علاوه این که با حل موضوعات پیش آمده از اظهار نظرات، وعده و وعیدهایی مختلفی که اخیرا برخی در رسانه ها عنوان کرده اند پرهیز می شود. ساقه باریک ژیمناستیک تاب چنین جریاناتی را ندارد.

وی درباره این که امور فدراسیون چگونه بدون سرپرست اداره می شود خاطر نشان کرد درویش زاده هنوز کارها را انجام می دهد. به تمامی کمیته ها و کسانی که در فدراسیون مسئولیت اجرایی دارند توصیه کرده ام که هم چنان به فعالیت های خود ادامه دهند زیرا رها کردن مسئولیت ها در این برهه امری غیر مدیریتی و غیر منطقی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار