رافت: پرسپولیس اصلی ترین مدعی قهرمانی لیگ شانزدهم است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نفرات خوبی در نقل و انتقالات جذب کرده و اصلی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ محسوب می شود.

رافت: پرسپولیس اصلی ترین مدعی قهرمانی لیگ شانزدهم استپایان رافت در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آماده سازی لیگ شانزدهم بیان کرد: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و با توجه به حفظ بیشتر نفرات کلیدی و جذب چند بازیکن تاثیرگذار، با قدرت بیشتری وارد رقابت های لیگ برتر می شود. به نظر من پرسپولیس نسبت به لیگ پانزدهم نتایج بهتری می گیرد و اصلی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی است.

وی افزود: با توجه به این که پرسپولیس امسال از لحاظ مالی وضعیت بهتری نسبت به سال های اخیر داشته، با دستی پر به بازار نقل و انتقالات وارد شده و امیدوارم به همین شکل به روند جذب بازیکنان خوب ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص اردوهای آماده سازی این تیم، اظهار کرد:پرسپولیس چند اردوی آماده سازی خوب پیش رو دارد. با برگزاری اردو در اوکراین، بازیکنان به بهترین شکل برای لیگ شانزدهم آماده می شوند. در کل با این اردوها با تیم خوبی وارد فصل جدید می شود  و از همان ابتدای لیگ، نتایج موفقی کسب می کند.

رافت درباره تمدید نشدن قرارداد مهدی طارمی و رامین رضائیان، گفت: در این باره اطلاع چندانی ندارم. شنیده ام که این 2 بازیکن به ترکیه رفته اند و شایعاتی درباره مذاکره رضائیان و طارمی با تیم های ترکیه ای مطرح شده که ترجیح می دهم، اظهار نظری در این باره نکنم.

وی درخصوص کمبود نفرات تاثیرگذار در دفاع میانی پرسپولیس، بیان کرد: پرسپولیس نفراتی چون محسن بنگر و علی رضا نورمحمدی را از دست داد و سید جلال و آنتونی گولچ را جذب کرد. البته به نظر من باشگاه می توانست قرارداد لوکا ماریچ را تمدید کند چرا که زوج این بازیکن و سید جلال حسینی به استحکام دفاع میانی پرسپولیس کمک می کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره قرارداد میلیاردی برخی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات، خاطر نشان کرد: به هر حال برخی بازیکنان در نقل و انتقالات چنین قراردادهایی می بندند و از نظر من در صورت رعایت اصول حرفه ای چنین قراردادهایی حقشان است. این موضوع آسیبی  به فوتبال حرفه ای نمی زند و جای نگرانی وجود ندارد، البته بازیکنان نیز باید براساس زحمت خود قرارداد ببندند.

به اعتقاد من بودجه باشگاه های ما باید با درآمدزایی افزایش پیدا کند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۷ تير ۱۳۹۵
واقعا اگه پرسپولیس و استقلال قهرمان نشن دیگه هیچوقت قهرمان نمیشن با این همه هزینه هایی که دارن میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خخخخخخخخخ
آخرین اخبار