رئيس دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز ماجراي ضرب و شتم دکتر نگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي بخش ارتوپدي بيمارستان رازي را تشريح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتراسماعيل ايدني با اشاره به جزئيات اين حادثه اظهار کرد: حادثه رخ داده در بيمارستان رازي اهواز نخستين حادثه در تعرض به پزشکان و کادر درماني زحمتکش و ناديده انگاشتن تلاش‌ها و زحمات آنان نبوده و آخرين نيز نخواهد بود.

وي با بيان اينکه  مرد ٧٠ ساله اي به‌علت شکستگي لگن با سابقه ديابت و فشار خون از 11 روز پيش در بخش ارتوپدي بيمارستان رازي بستري شده بود و با‌ وجود تلاش کادر درماني به علت آمبولي ريه فوت کرد و پس از اين حادثه 2 نفر از بستگان وي با حمله به يکي از دانشجويان دختر دستيار بيهوشي که بر بالين بيمار حضور داشت، وي را مورد ضرب و شتم قرار دادند که بلافاصله
پس از اين اقدام با دخالت کادر حراست و پليس بيمارستان، ضاربان دستگير و بازداشت شدند.

دکتر ایدنی اين گونه حرکت‌ها را ناشي از فقر فرهنگي و تعصب‌هاي بيش از حد و غيرطبيعي دانست و بیان داشت: اين گونه حرکت‌ها باعث مي‌شود تا ضمن مختل شدن کار درمان در بيمارستان‌ها، کادر پزشکي هم انگيزه خود را از دست بدهد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز باتوجه به اين حادثه و ضرب و شتم پزشک زحمتکش بيمارستان رازي با شکايت خانواده پزشک و بيمارستان، مراجع قضايي اقدام به بازداشت مهاجمان کردند.

وي درخصوص وضعيت کنوني دکتر نگين بابادي دانشجوي مقطع دستياري رشته بيهوشي بخش ارتوپدي بيمارستان رازي هم گفت: هم اکنون حال اين پزشک مساعد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۵
از باشگاه خبرنگاران تقاضا داریم بصورت یک طرفه قضاوت نکنند واز خانواده بیمار هم گزارشی تهیه کنند باور کنید من نه در جریان خبر بودم، نه از اشنایان بیمارم، خبر رو هم از سایت خودتون خوندم ولی وضعیت بیمارستان رازی اهواز واقعا اسف بار است از هر نظر...