اهواز؛

راه اندازی اولین کمپ تخصصی آموزش هنرهای نمایشی اهواز

رئیس انجمن نمایش اهواز از عضوگیری و ثبت نام اولین کمپ تخصصی آموزش هنرهای نمایشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد بهراد در نخستین جشنواره "شهر بیدار" در تالار آفتاب اهواز گفت: انجمن نمایش متعلق به همه جریان های اجتماعی است و دغدغه هنرمندان،انجمن نمایش و تولیدات فرهنگی اعتلای فرهنگ و پویایی اجتماعی است.

وی افزود: در فستیوال "شهر بیدار" یکی از مهمترین اهداف ما آشتی دادن مردم با بدنه و پیکره هنرهای نمایشی شهر اهواز است.

بهراد ادامه داد: در این جشنواره تا این لحظه ما موفق شدیم اولین نمایشگاه تخصصی عکس نمایش در استان خوزستان را راه اندازی کنیم و بعد از لیالی قدر اولین کارگاه تخصصی "ساخت ماسک"، "موسیقی در نمایش" و "نگارش خلاق" به شکل عمومی و رایگان برای حضور همه علاقمندان برپا خواهد شد.

رئیس انجمن نمایش اهواز اظهار داشت: امیدواریم شما که امروز میزبانی ما را پذیرفتید از این پس هم در تولیدات انجمن نمایش اهواز مشارکت داشته باشید. شرط هر تعامل و دوام هر ارتباطی نفع دوسویه آن تعامل است و نفع انجمن هنرهای نمایشی اهواز مشارکت شما دوستان در تولیدات نمایشی است.

بهراد افزود: بلافاصله پس از فستیوال "شهر بیدار" در همین مجموعه سه اجرای نمایش داریم و از شما خواهش میکنم در کانال تلگرام انجمن نمایش عضو و از اخبار این انجمن مطلع شوید.

وی از راه اندازی اولین کمپ تخصصی آموزش هنرهای نمایشی اهواز خبر داد و تصریح کرد: اولین کمپ تخصصی آموزش هنرهای نمایشی این شهرستان در حال عضوگیری و ثبت نام است و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به به دفتر انجمن نمایش اهواز در تالار آفتاب مراجعه کنند.

رئیس انجمن نمایش اهواز افزود: "شهر بیدار" کاری از انجمن هنرهای نمایشی اهواز میزبانی شما را در سی شب به صورت رایگان عهده دار است و امیدوارم در شب های لیالی قدر در مراسم احیاء هنرمندان،اجرای تعزیه ضربت خوردن حضرت علی (ع) و سخنرانی های مذهبی که با حال و هوای فرهنگی برگزار می شود شرکت کنید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.