با فرارسیدن شب های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) فضای مجازی هم سیاهپوش شد تا کاربران علاوه بر هیئت ها در کوچه پس کوچه های فضای مجازی هم عزاداری کنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضیلت ها و بزرگی شب های قدر بر کسی پوشیده نیست، شب نزول قرآن، فرود ملائک و فرشتگان به زمین و شب هایی که عبادت در آنها برتر از راز و نیاز در هزار ماه است؛ ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع) در این شب‌ها، بر اهمیت آن‌ها نزد مسلمانان افزوده است.

حال و هوای معنوی شب های قدر، چند روز مانده به آغاز این شب ها در فضای مجازی به چشم می خورد؛ از بی قراری برای آغاز لیالی قدر تا قرار مجازی هیئتی ها برای حضور در مجالس عزای امیر المومنین (ع) گوشه ای از فعالیت مجازی کاربران در این ایام است.





دو هشتگ شب قدر و امام علی (ع) با بیش از 100 هزار پست جزء پربازدیدترین موضوعات شبکه های اجتماعی در این چند روزه بوده اند، همچنین موجی از پست های مذهبی با موضوع شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به راه افتاده است.





جستوجوهای کاربران در فضای مجازی هم رنگ و بوی شب های قدر را گرفته و دانلود نرم افزارها و سخنرانی های مذهبی جزء اصلی ترین خواسته های کاربران از جویشگرها بوده؛ کلمه "شب قدر" در اولین روز شب های قدر به عنوان پربازدیدترین جستجوی دو کشور ایران و افغانستان بوده است. وقتی میان کلمات مرتبط با شب قدر که بیشترین جستجو را داشته نگاه می کنیم؛ عکس شب قدر، اعمال و نماز این شب در کنار دعا و مداحی های مناسبتی به چشم می خورند.



شما می توانید بروزترین نرم افزار های مذهبی و مداحی های مناسبتی این شب ها را از صفحه گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان دانلود کنید، همچنین می توانید تصاویری از مراسم های مذهبی خودتان را از طریق صفحه شهروند خبرنگار برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان روی خروجی سایت قرار گیرد.


گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.