سرمربی تیم ملی فوتبال مجارستان پس از شکست سنگین مقابل بلژیک و حذف از رقابت های یورو 2016 گفت تیمش با سری بالا یورو را ترک می کند.

اشتورک:با سری بالا یورو را ترک می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برند اشتورک، سرمربی آلمانی تیم ملی مجارستان پس از شکست 4 بر صفر تیمش مقابل بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو  2016 نسبت به آینده تیمش ابراز امیدواری کرد و گفت آنها می توانند ازاین شکست ها  تجربه کسب کنند.

اشتورک عنوان کرد:ما می توانیم با سری بالا  یورو را ترک کنیم.ما هرگز در برابر  چنین تیم قدرتمندی بازی نکرده بودیم. اما برای آینده چیزهای زیادی آموختیم و من واقعا از بازی لذت بردم، به خصوص در نیمه دوم که می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم .

مربی تیم مجارستان گفت:در نیمه اول من از بازی تیمم راضی نبودم ، زیرا مثل قبل شجاع نبودیم. کمی اعتماد به نفس نداشتیم. در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم ما باید شجاع تر باشیم. ما نزدیک بود گلی به ثمر برسانیم و می خواستم ریسک کنم که گل دوم را دریافت کردیم. اما ما تسلیم نشدیم.

 اشتورک با اشاره به این که دوران درخشش مجارستان به دهه 50 میلادی برمی گردد گفت دوره جدیدی از فوتبال مجارستان آغاز شده است 
 او گفت: آنها نشان دادند که می توانند فوتبال بازی کنند، آنها دیگر به عقب نگاه نمی کنند و آینده روشنی دارند.

اشتورک گفت ازنمایش خوب مجارستان در یورو تعجب نمی کند. وی گفت:"من همیشه از توانایی های بالقوه تیمم آگاه بودم، تیم واقعا پیشرفت کرده است. امشب بازی جذابی را با عملکرد هر دو تیم شاهد بودیم.

اشتورک تاکید کرد:"من فکر می کنم ما الگوی بسیار خوبی را برای پیشرفت جوانان ارائه کردیم.ما در ساختار باشگاهی نیاز به کار حرفه ای تری داریم. برای آنها بازی کردن حداقل در لیگ اروپا مفید خواهد بود. ما نیاز به تجربه بین المللی هرچه بیشتر دربرابر تیم های مطرح داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار