جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری با حضور اعضا و به رياست حسين زاده فرماندار چالدران در محل فرمانداري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار چالدران در اين جلسه با اعلام نارضايتي از عملكرد كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري تأكيد كرد:اين كارگروه بايد در راستاي اشتغال زايي فعال باشد و حمایت از تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی شهرستان با رعایت توجیه های اقتصادی از جمله مواردی است که باید مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط مورد توجه خود قرار دهند.

حسين زاده اظهار داشت:می طلبد که مسئولین ادارات و بانک ها با توان بیشتر حامی ایجاد اشتغال بوده و با احساس مسئولیت در این بخش آن را بعنوان یک تکلیف احساس کنند و عملكرد ماهانه خود را در اين حوزه به فرمانداري ارسال نمايند.

وي با اشاره به پتانسيل هاي گردشگري،كشاورزي و دامپروري در خصوص حمایت جدی دولت از واحدهای تولیدی ،خدماتی و اشتغال زا با اعطای تسهیلات لازم تاکید داشتند . و هدف اصلی دولت در چالدران را ایجاد و حمایت از کارگاههای کوچک تولیدی و صنايع تبديلي دانست و افزود:این کارگاههای تولیدی زیربنای توسعه پایدار در شهرستان را ایجاد خواهند کرد.

در پايان اين جلسه هر يك از اعضاي كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري به بيان گزارش ها و عملكرد خود در حوزه اشتغال پرداختند و به روئسای بانک های ملی،کشاورزی ،سپه و صادرات که در راستای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد همکاری های لازم را داشتند لوحهای تقدیری جهت تجلیل از طرف فرماندار اهدا شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.