مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: شهروندان شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی در روشن نکردن کولر و افزایش نرخ کرایه را از طریق سامانه 137 اعلام کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کوروش حسینی زاده با بیان اینکه تاکسی‌دارها حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه را ندارند، اظهار داشت: تا تصویب نرخ کرایه در شورای شهر و شورای ترافیک، نرخ کرایه مانند سال گذشته است و ما تاکنون افزایشی اعلام نکرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: الگوی نرخ کرایه در سال 95 آماده شده و فعلا در کمیسیون تخصصی شورای شهر در حال بررسی است و پس از تصویب در شورا و تأئید وزارت کشور، نرخ کرایه به صورت عمومی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی افزود: به همه خط‌بان‌ها و گشت‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز دستور داده‌ایم که اگر رانندگان در بحث نرخ کرایه و روشن نکردن کولر تخلفی کردند، برخوردهای قانونی با او را انجام دهند و او را به کمیته بازرسی معرفی کنند.

حسینی‌زاده بیان کرد: خواهش ما از مردم این است که هرکونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی از طریق سامانه 137 شهرداری و سامانه پیامکی 30008778 به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسد.

وی درباره تعداد اکیپ‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی اهواز عنوان کرد: 8 تیم گشت بازرسی با 18 نفر نیرو روزانه از ایستگاه‌ها و جایگاه‌های حساس شهری بازرسی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز اظهار داشت: شهروندان اگر ایده خاصی در زمینه بهبود وضعیت حمل و نقل شهری دارند، می‌توانند از طریق سامانه‌های شهرداری اعلام کنند تا در کارگروه‌های تخصصی این ایده‌ها بررسی شود.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.