دبیر فدراسیون کشتی از شرایط ایده آل حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک برای حضور در بازی های المپیک 2016 برزیل خبر داد.

حمید بنی تمیم در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:دو روز پیش حمید سوریان در حین تمرین دچار گرفتگی عضله از ناحیه گردن شد که برخی از دوستان با اعلام خبر مصدومیت وی طوری موضوع را جلوه دادند که گویا مشکل حادی برای این قهرمان ارزنده کشورمان رخ داده است که خوشبختانه این طور نبود و سوریان با قدرت در حال آماده شدن برای حضور در بازی های المپیک 2016 ریو است.
وی تصریح کرد:در ورزش حرفه ای و به خصوص کشتی مصدومیت های این شکلی کاملاً طبیعی است و کشتی گیران به این شرایط عادت کرده اند حال این که گرفتگی عضله باشد،در نتیجه اعتقاد دارم نباید با پرداختن به این گونه مسائل در آستانه بازی های المپیک به دنبال جریان سازی و حواشی باشیم.
بنی تمیم خاطرنشان کرد:کمتر از 50 روزتا بازی های المپیک فرصت داریم فدراسیون کشتی با همه توان تلاش می کند شرایط را برای آزاد و فرنگی کاران اعزامی به این میدان بزرگ مهیا کند و امیدورایم با دعای خیر مردم عزیزکشورمان دراین ایام مقدس کشتی به عنوان ورزش اول کشور در برزیل هم سربلند باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار