بیش از 2هزار و 500 مددجو ی روستایی کمیته امداد نیازمند مسکن مقاوم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مسکن یکی از اساسی‌ترین نیازهای آحاد جامعه است ،افزود: بیش از یک هزار خانواده نیز نیازمند تعمیرات مسکن هستند.

عباس اهرابی با اشاره به بخشودگی جرایم تاخیر مددجویان توسط بانک مسکن گفت: در بخش باز پرداخت تسهیلات مربوط به مسکن مددجویی، حدود یک هزار و180 خانواده تحت پوشش با مشکل مواجه هستند که امید می رود با ورود خیران نیاز این خانواده ها مرتفع شود.

وی گفت: مددجویان در قالب وام های طرح بهسازی روستایی و ودیعه مسکن دارای اقساط معوق هستند که سالیانه توسط کمیته امداد با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام ، بیماران ونیازمندان واقعی در این حوزه حمایت می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: در سال گذشته ،به باز پرداخت اقساط معوق 739 نفر از مددجویان در طرح بهسازی و تعمیرات کمک شد.که 7 میلیارد و600 میلیون ریال از محل منابع دولتی، ومنابع در آمد های داخلی کمیته امداد برای باز پرداخت اقساط معوق هزینه شد.

وی گفت: اولویت ما در تامین مسکن با ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست است و سعی می‌کنیم که با جدیت این اولویت رعایت شود چرا که عموم مددجویان ما از دهک‌های درآمدی پایین هستند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.