مدیرکل پزشکی قانونی گلستان با بیان اینکه کمیسیون دوم پرونده الینا مبنی بر قصور پزشکی در تیرماه برگزار می‎شود، ابراز داشت: با تکمیل پرونده امیدواریم در نیمه نخست مرداد ماه نتیجه نهایی این پرونده اعلام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان؛  حسین زارعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در سال 1394 تعداد 62 پرونده تحت عنوان قصور پزشکی در پزشکی قانونی استان گلستان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه عمل‎های زیبایی و جراحی پلاستیک و ارتوپدی زنان در صدر نخست شکایت‎های قصور پزشکی قرار دارد، تصریح کرد: پرونده‎های قصور پزشکی می‎تواند از طریق دفتر نظام پزشکی نیز مطرح شود و در صورت دستور قضایی می‎تواند در پزشکی قانونی نیز به صورت مستقیم پیگیری شود.

مدیر کل پزشکی قانونی گلستان به پرونده الینای 6 ساله در گرگان اشاره کرد و گفت: پرونده الینا در جریان است و از سوی پزشکی قانونی بر روی مسئله قصور پزشکی کار شده است و مراحل اخذ توضیحات پزشک و کارهای کارشناسی بر روی این پرونده صورت گرفته است.

زارعی خاطرنشان کرد: کمیسیون نخست این پرونده تشکیل شده اما ابهاماتی در این پرونده وجود داشت تا در مرحله بعدی اخذ توضیحات مدنظر کمیسیون ارائه شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون دوم پرونده الینا در تیرماه برگزار می‎شود، ابراز داشت: با تکمیل پرونده امیدواریم در نیمه نخست مرداد ماه نتیجه نهایی این پرونده اعلام شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: الینا ، قصور ، پزشکی ، کما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.