مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز مرحله دوم طرح بزرگ آموزش قرآن در خانه با حضور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اهدای جوائز نقدی به نفرات اول تا سوم طرح، اعطای گواهینامه های معتبر آموزشی و اعزام منتخبین به مشهد مقدس از برنامه های جانبی طرح آموزش قرآن در خانه است که جمشیدی به آنها اشاره کرد. کامیار جمشیدی با بیان اینکه مرحله نخست این طرح در سال ۹۳ با حضور ۱۶۰ خانوار مددجو در استان کرمانشاه برگزار شده است افزود:امسال در طرح قرآنی بالغ بر هزار و ۱۰۰ خانوار مددجو در استان با جمعیتی بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر شرکت می کنند

وی ادامه داد:این طرح که در میان تمامی اعضای خانواده های واجدالشرایط اجرا می شود به هر خانوار یک بسته آموزشی شامل یک جلد مصحف قرآن مجید نفیس حاوی نکات تفسیری و شش جلد دفترچه سوالات از جزءهای مختلف قرآن کریم هدیه داده می شود.

جمشیدی گفت:فراگیران این طرح قرآنی از میان خانواده های مناطق محروم، روستایی، کم برخوردار و مناطق حاشیه نشین که در آن ها نمادهای آموزه های قرآنی کم رنگ تر باشد انتخاب می شوند.

وی افزود:با توجه به برنامه زمانبندی طرح آموزش قرآن در خانه یک سال و نیم به طول خواهد انجامید و فراگیران هر سه ماه یک بار یکی از دفترچه های سوالات آزمون قرآنی را که شامل پنج جزء قرآن است پاسخ می دهند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، آغاز ، مرحله ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.