شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با صدور بیانه ای مردم دریادل و حافظان تنگه هرمز و خلیج فارس را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،در بخشی از این بیانیه آمده است ، روز جهانی قدس روز نمایش وحدت ، انسجام امت بزرگ رسول الله (ص) و روز بزرگ مرگ رژیم اشغالگر قدس است .  
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : امروز پس از 6 دهه اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط صهیونیست ها و از سویی جهان ، شاهد حملات وحشیانه ، نامشروع و غیر انسانی جنگده های رژیم آل سعود به نیابت از رژم غاصب صهیونیسم در سوریه ، عراق ، یمن ، لیبی و حتی بحرین با قصد اختلاف و کشاندن جنگ به میان کشورهای مسلمان و سرزمین های اسلامی است .  
در جای دیگر از این بیانه آمده است : امسال به لطف وعنایت الهی امت بزرگ رسول الله در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس در خیزشی عظیم در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم بی گناه و آورگان بی پناه فلسطین علیه ظلم و خشنونت اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی ، استقلال ، حقانیت و مظلومیت سر می دهند .
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.