پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت :تیم استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده ، اما به طور حتم عملکرد اصلی بازیکنان جذب شده در سه تورنمنت پیش رو مشخص می شود.

مجید نامجو مطلق گفتگو با خبر نگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت :تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده و تقریبا ستاره های فصل گذشته لیگ برتر را به خدمت گرفته است.
 
نامجو مطلق درباره سرمربی جدید تیم استقلال گفت :منصوریان گزینه بسیار مناسبی برای هدایت تیم استقلال است و تا به اینجا عملکرد خوبی برای جذب بازیکن داشته ،به اعتقاد من سرمربیگری تیم استقلال بسیار سخت تر از تیم نفت تهران است .
البته علیرضا منصوریان سوابق درخشانی در فوتبال دارد و تا به حال ارتباط خوبی با کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال برقرار کرده است.
 
وی در ادامه گفت:متاسفانه فوتبال ما از شرایط استاندارد خارج شده است و از لحاظ فنی پیشرفتی نداشته ایم ،ولی از لحاظ مبالغ قرداد بازیکنان که بسیار افزایش داشته ،  افراط می کنیم که این امر باعث خراب شدن بازیکنان می شود.
 
مجید نامجو مطلق در پایان گفت:تیم استقلال در همه پست ها یار گیری خوبی داشته و اگر امید ابراهیمی درتیم باقی بماند شرایط استقلال در لیگ 16 بهتر از فصل گذشته خواهد بود.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار