امداد رسانی که در صحنه تصادف در یکی از روستاهای استان بوشهر از سوی همراهان مصدومان حادثه مورد حمله قرار گرفته بود حالش رو به بهبود است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت ساعت 8 شب جمعه در پی وقوع تصادف در جاده روستای بوالخیر از توابع شهرستان تنگستان نیروهای امدادرسان 115 مستقر در پایگاه جاده ای بوالخیر به منطقه اعزام و شروع به امدادرسانی کردند

 عبدالرحیم دادجو افزود یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و دو مصدوم دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند اما هنگام سوار کردن مصدومان همراهان اصرار به حمل فرد فوت شده داشتند که با مخالفت نیروهای امدادرسان مواجه شدند و همین مساله باعث حمله همراهان فرد فوت شده به نیروی امدادرسان و زخمی شدن سر و صورت یکی از آنان شدند.

وی با محکوم کردن این گونه رفتارهای ناشایست گفت نیروهای امدادرسان اورژانس بر طبق قانون نمی توانند جسد فوت شدگان را حمل یا از صحنه تصادف به نقطه ای دیگر منتقل کنند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۵
سلام من از دلوار هستم منطقه ساحلی ما شاهد تصادف های زیادی هستیم به خاطر عرض جاده و وسیله های زیادی در آن منطقه تردد می کنددر آن منطقه یک اورژانس جاده ای بیشتر نیست آنجا نیاز به دو اورژانس جاده ای دارد