دانشجوي 76 ساله دانشگاه پيام نور شيراز گفت: علاقه بسيار زيادم به تحقيق و پژوهش در خصوص سلولهای بنيادي مرا به سمت تحصيل در رشته زيست شناسی كشاند.

ساخت بيمارستان ويژه سلول های بنيادی آرزوی دانشجوی 76 ساله پيام نور شيراز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگران جوان از شیراز، جلال مختارزادگان دانشجوي 76ساله مقطع كارشناسي رشته زيست شناسي دانشگاه پيام نور شيراز به دليل علاقه زياد به سلولهاي بنيادي ، آرزويي جز ادامه تحصيل در مقطع دكتری زيست شناسي ندارد.

وی دبير بازنشسته آموزش و پرورش ، متولد 1319 در شيراز ، داراي مدرك ديپلم طبيعي سال 1347 و فوق ديپلم مكانيك سال 1350 است ؛ كه به دليل علاقه زياد به سلولهاي بنيادي در سال 1389 ، در رشته زيست شناسي دانشگاه پيام نور شيراز مشغول به تحصيل شد.

اين دانشجوي 76 ساله دانشگاه پيام نور شيراز ، تاكيد دين مبين اسلام در خصوص اهميت فراگيري علم و دانش ، خواندن مقالات علمي در خصوص سلولهاي بنيادي و همچنين جذاب بودن مباحث سلولهاي بنيادي در زيست شناسي و علوم درماني را از جمله مهمترين دلايل براي ادامه تحصيل دانست .

جلال مختارزادگان که داراي 5 فرزند و 6 نوه است علاوه بر ادامه تحصيل در رشته زيست شناسي از آرزوهاي بزرگ خود از جمله داشتن سلامتي كامل و عمر 150 ساله ، ادامه تحصيل در مقطع دكتري، ساختن بيمارستان ويژه سلولهاي بنيادي ، راه اندازي مركز خيريه و كمك به بيماران خاص سخن مي گويد.

دانشجوي رشته زيست شناسي دانشگاه پيام نور شيراز با تاكيد بر ورزش و تندرستي جوانان را به ايمان، توكل، تحصيل، تهذيب و كسب روزي حلال دعوت کرد تا از اين طريق به نفس مطمئنّه كه همان اشتياق و قرب به خداوند است ، دست يابند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.