معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از اجرای فاز نخست تامین تجهیزات خانه‌های بهداشتی شهرستان با خرید بیش از 3 میلیارد ریال اقلام مورد نیاز خبر داد.

خرید بیش از 3 میلیارد ریال تجهیزات برای مراکز بهداشتی جهرم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر کرامت‌الله رحمانیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام فاز نخست تجهیز مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان جهرم گفت: در راستای نوسازی و تعمیرات 100 مرکز و خانه‌ بهداشت سطح شهرستان، نخستین مرحله خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز این مراکز انجام شد.
 
وی افزود: در فاز نخست این پروژه 370 عدد صندلی پشت میزی به مبلغ 950 میلیون ریال، 370 عدد صندلی مراجعین به مبلغ 220 میلیون ریال، 270 صندلی جهت سالن انتظار به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال خریداری شده است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: همچنین 71 دستگاه یخچال به ارزش 600 میلیون ریال، 44 دستگاه آبگرمکن به ارزش 150 میلیون ریال و 58 دستگاه اجاق گاز به ارزش 100 میلیون ریال نیز تهیه شده است.
 
وی با بیان اینکه در مجموع 3 میلیارد و 120 میلیون ریال در فاز نخست طرح خرید تجهیزات برای خانه‌های بهداشت هزینه شده است، بیان کرد: در فاز دوم نیز تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات اداری خریداری و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.