مدیرکمیته امداد شهرستان تیران و کرون گفت: هزار و 200 سبد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی طالبی با اشاره به طرح توشه برکت اظهار داشت: طرح توشه برکت از ابتدای ماه مبارک رمضان ویژه حمایت از خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان تیران و کرون اجرا شده وهم اکنون نیز در حال انجام است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: در سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم این طرح با اعطای 400 سبد غذایی به نیازمندان اجرا شد.

وی درباره اجرای این طرح یادآور شد: طرح توشه برکت به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و در شهرستان‌ها نیز در حال انجام است.

طالبی با اشاره به نقش مؤثر خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح، گفت: فرهنگ‌سازی و تبلیغات لازم جهت اجرای طرح توشه برکت از قبل از ماه مبارک رمضان آغاز و تاکنون بالغ‌بر یک میلیارد ریال توسط خیران شهرستان جمع‌آوری شده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 350 خانواده در شهرستان تحت حمایت کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: هزار و 200 سبد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار داده شده است.

وی افزود: تعداد 400 سبدغذایی دیگر شامل گوشت، برنج، روغن نباتی، ماکارونی، رب‌گوجه، پنیر و خرما نیز تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

طالبی ارزش هر سبد غذایی را بالغ‌بر یک‌میلیون ریال عنوان کرد و خواستار کمک‌های خیران شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان شد تا بدین‌وسیله همه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مشمول دریافت سبد غذایی شوند.

مددجویان تحت حمایت در مرحله دوم این طرح قبل از دریافت سبد غذایی خود با شرکت در مراسم میلاد امام مجتبی(ع) که با قرائت حدیث کساء و مداحی همراه بود در محل نمازخانه امداد این روز فرخنده را گرامی داشتند؛ معاون فرماندار شهرستان نیز ضمن دیدار از حوزه‌های مختلف امداد، در جریان چگونگی تهیه، و توزیع سبد غذایی قرار گرفت.



انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.