اردبیل؛

درمان بیماریهای خاص با خام گیاه خواری

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران گفت: خام گیاه خواری در 99 درصد بیماری های خاص از جمله دیابت ، سرطان لوپوس ، میگرن و نازایی جواب مثبت داده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مریم ببرحسینی در همایش تغذیه طبیعی راهی به سوی سلامتی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل افزود:گوشت های حیوانی خون را اسیدی می کند و منشاء بیشتر بیماری ها محیط های اسیدی است بنابراین باید گوشت خواری به طور کلی تعطیل کرد و هیچ گوشتی را نخورد.
وی با اشاره به اینکه حرارت دادن 90 درصد ویتامین ها را از بین می برد اظهار کرد: افرادی که بیماری خاص دارند باید 100 درصد خام گیاه خواری کنند ولی افراد نسبتا سالم باید به تدریج گیاه خواری کرده و بعد خام خواری را شروع کنند.

معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این همایش این دانشگاه را یکی از قطب های گیاهان دارویی در کشور معرفی کرد.

محمد ضعیفی زاده گفت: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و مزارع مربوطه در گام تحقیقات اهداف بلندی را دنبال و برای تجاری سازی فعالیت های خود تلاش می کند.


وی گفت: 17مرکز فن آوری در حال فعالیت هستند و آزمایشگاه های پیشرفته واحد در زمینه های مرتبط بستر مناسبی را برای این منظور فراهم کرده است.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.