ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای اعزام به تورنمنت آلمان معرفی شد.

ملی پوشان اعزامی به تورنمنت آلمان مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی والیبال نشسته مردان بعد از برگزاری یک اردوی مشترک با تیم ملی آلمان در تهران ، اکنون آماده اعزام به تورنمنت بین المللی والیبال نشسته آلمان می شود.

کادر فنی تیم ملی، 13 والیبالیست را از میان اردونشینان خود برای نهایی کردن ترکیب تیم ملی در ریو مشخص کرد که از این میان 11 ملی پوش به تورنمنت آلمان اعزام می شود.

بر این اساس داود عليپوريان، صادق بيگدلي، مرتضي مهرزاد، مهرزاد مهربان، ابوالفضل اوليايي، عيسي زيراهي، ميثم عليپور، حسين گلستاني، حسین حسيني مجد، رمضان صالحي، مجيد لشگري، آرش خرمالي و مهدي بابادي ١٣ بازيكني هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

از میان اسامی اعلام شده  ابوالفضل اوليايي و حسین حسيني مجد تیم ملی را در تورنمنت آلمان همراهی نخواهند کرد.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی در این باره به خبرنگار ما گفت:از بین 15 بازیکنی که در اردوی قبل حضور داشتند 13 ملی پوش را به طور قطعی انتخاب کردیم که بعد از تورنمنت آلمان و اردوی مشترک با هلند ترکیب 12 نفره نهایی تیم ملی برای حضور در ریو را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی از 18 تیرماه وارد اردوی متصل به اعزام می شود و به مدت 4 روز تمرین می کند و 21 تیرماه به آلمان سفر خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد:حسین کفشداری نیز به این اردو دعوت شده و کنار سایر ملی پوشان به تمرین می پردازد تا بازیکنان ذخیره نیز برای تیم ملی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: اولیایی و مجد موفق به همراهی تیم ملی در آلمان نشدند و جا به جایی مد نظر کادر فنی رخ نداد و ما با ترکیب 11 نفره در این تورنمنت حاضر خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار