حاجی‌دلیگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«روز قدس» روز همبستگی مسلمانان برای آزادی قدس شریف است

یک نماینده مجلس گفت:روز قدس، روز همبستگی مسلمانان برای آزادی قدس شریف است و همگان وظیفه دارند برای آزادی آن به پا خیزند.

////////////حسنیعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اهمیت روز قدس در جهان اظهار داشت: این روز،  روز همبستگی مسلمانان در سراسر جهان برای آزادی قدس شریف است و همگان وظیفه دارند برای آزادی قبله اول مسلمانان به پا خیزند.

وی افزود: روز قدس با تدبیر و ابتکار امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد و مسلمانان همزمان با این روز، در سراسر جهان فریاد مظلومیت قدس شریف را سر می‌دهند اما امسال، اهمیت این روز در منطقه بیشتر از سال‌های گذشته است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: شرایط امسال به خاطر وضعیت داعش در منطقه و همچنین حمایت‌های پنهان و آشکار اسرائیل از این گوهک تروریستی بسیار خاص و حساس شده است. بنابراین در روز قدس مسلمانان به‌ صحنه می‌آیند و انزجار خود را در مقابل با دشمنان قسم خورده خود نشان می‌دهند.

وی گفت: اسرائیل و استکبار جهانی با فروش اسلحه، آتش جنگ‌های منطقه ای را بیشتر می‌کنند تا در نهایت با انحراف افکار عمومی به اشغال قدس ادامه دهند اما مسلمانان در  روز قدس در راستای بیزاری از تمام کسانی که سبب فتنه در جهان اسلام شده‌اند، انزجار خود از این رژیم منحوس را یکبار دیگر اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار