رئيس پليس آگاهی استان كرمانشاه از كشف 24 فقره سرقت منزل و دستگيری 2 نفر سارق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا اميری گفت: در پی وصول يك فقره پرونده سرقت منزل از يكی از كلانتری های سطح شهر كرمانشاه به پليس آگاهی وارجاع آن به پايگاه آگاهی مراتب در دستوركار كارآگاهان پايگاه آگاهی اين پليس قرار گرفت.
وی بيان داشت: تيم پی جويی پرونده طی بازديد از محل سرقت و  تلاش های شبانه روزی يکی از سارقان منزل موضوع پرونده فوق را شناسايی، با هماهنگی مقام قضايی نامبرده را در مخفيگاهش دستگير و به پايگاه آگاهی انتقال دادند.
اين مقام انتظامی گفت: پس از تحقيقات اوليه متهم منكر هرگونه سرقتی  شد اما اين امر ماموران تيم پی جويی پرونده را قانع ننموده و با انجام تحقيقات فنی و جمع آوری اسناد و مدارك عرصه را بر متهم تنگ نموده در نهايت لب به اعتراف گشوده و علاوه بر سرقت ياد شده به 23 فقره سرقت منزل ديگر اعتراف کرد .
سرهنگ اميری ادامه داد: در هماهنگی با مقام قضايی در يك عمليات غافلگيرانه  يك نفر ديگر همدست وی دستگير و به مقر پايگاه آگاهی دلالت داده شدند و هر دو نفر به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.
وی با اشاره به اينکه اموال مسروقه به مالباختگان تحويل داده شد، افزود: پرونده پس از تكميل تحقيقات به دادسرا ارسال و متهمان با صدور قرار تأمين مناسب روانه زندان مركزی كرمانشاه شدند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، فقره ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.