تعمیرات و بازسازی اماکن ورزشی نیازمند حمایت‌های مالی و اعتباری استانداری وفرمانداری‌ها می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ جواد رحمتی معاون عمرانی استانداری از مجموعه های ورزشی انقلاب و امجدیه زنجان به همراه سید ارسلان حسینی مدیرکل استان بازدید کرد.

رحمتی در حاشیه این بازدیدها ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود استخر شهید قامت بیات زنجان و سالن های ورزشی و تخریب های به وجود آمده اظهار داشت: ادامه بهره برداری از این اماکن با وضع موجود نگران کننده بوده و نیاز به بازدید فنی، تعمیر و بازسازی کامل آنهاست.

وی در ادامه به وضعیت استخرها اشاره نمود و تصریح کرد: ایجاد مدیریتی قوی و جدی جهت پیگیری و مرتفع نمودن این مشکلات ضروری است و باید تیمی از اداره کل بحران، شورای فنی و گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل تشکیل گردد تا روند بازبینی و پیشروی این تعمیرات تسریع گردد.

حسینی مدیر کل ورزش و جوانان جهت بررسی موانع؛ مشکلات و کاستی های موجود اظهار داشت: تعمیرات و بازسازی این اماکن نیازمند حمایت های اعتباری و مالی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و فرمانداری می باشد و تحقق این امر مهم در توسعه خدمت و گسترش ورزش استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.