مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سجاد شهباززاده از ترکیه پیشنهاد دارد اما کادرفنی استقلال خواستار تمدید قرارداد این بازیکن است.

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال جدایی سجاد شهباززاده از استقلال بیان کرد: در روزهای اخیر شنیده ایم که شهباززاده پیشنهادی از یک تیم ترکیه ای دریافت کرده و مشغول بررسی این پیشنهاد است. البته درباره انتقال سجاد به لیگ ترکیه هیچ اتفاقی نیفتاده  و باید بینیم در روزهای آتی تکلیف این بازیکن به کجا می رسد.

وی درباره غیبت شهباززاده در تمرین دیروز استقلال بیان کرد: شهبازاده دیروز در تمرین ما شرکت نکرد اما اگر وی با مسئولان باشگاه برای تمددی قرارداد به توافق برسد، مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد.

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص این که آیا کادرفنی پس از جذب آرش افشین، کاوه رضایی و علی قربانی تمایلی به حفظ شهباززاده دارد یا خیر، گفت: شهباززاده از بهترین ماهجمان فوتبال ایران به حساب می آید و هر کادرفنی تمایل زیادی برای حضور این بازیکن در تیمش دارد. به هر حال تصمیم گیری دربراه تمدید قرارداد این بازیکن با مسئولان باشگاه، منصوریان و خود شهباززاده است. هر چند منصوریان خواستار تمدید قرارداد مهاجم تاثیرگذار استقلال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار