مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب هیأت مدیره شورای خیرین سلامت شهرستان بویراحمد خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سالار جوکار با اشاره به برنامه‌های مجمع خیرین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع خیرین سلامت استان بیش از هر چیز به دنبال تکمیل چارت تشکیلاتی خود در همه شهرستان‌های استان است تا بتوانیم به صورت منظم و تشکیلاتی و قاعده‌مند به اهداف خود دست یابیم.
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با دعوت از همه دست‌اندرکاران مجمع و با همکاری مسؤولان بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد این کار را در مرکز استان صورت گرفت.
 
وی ادامه داد: در نشستی که فرماندار بویراحمد و سایر اعضای مجمع خیرین سلامت و برخی از خیران حضور داشتند آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج به عنوان رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان بویراحمد برگزیده شد.
 
جوکار افزود: در این انتخابات همچنین محسن نیکزاد به عنوان نایب رئیس شورای خیرین این شهرستان و نادر موسوی قوام‌آباد به عنوان خزانه‌دار شورا برگزیده شدند.
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این انتخابات محمدرضا محمدی به عنوان دبیر شورای خیرین سلامت شهرستان و سید فخرالدین معصومی هم به عنوان مدیر اجرایی این شورا در شهرستان بویراحمد برگزیده شدند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: خیرین ، سلامت ، بویر احمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.