معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: ساخت پل ها و تقاطع های غیرهمسطح در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر افزود: این افزایش با توجه به اجرای پروژه های مختلف در شهر اصفهان صورت گرفته است.
وی افزود: با اجرای پروژه هایی نظیر مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح استقلال، تقاطع غیرهمسطح اشکاوند و تقاطع غیرهمسطح 25 آبان، ترافیک شهر اصفهان نیز ساماندهی می شود.
وی با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح استقلال افزود: پروژه مجموعه پل های میدان استقلال که شامل چندین پل و خود میدان اصلی است، از پروژه های بزرگ شهرداری اصفهان محسوب می شود.
معاون شهردار اصفهان با اشاره به تکمیل فاز اول مجموعه استقلال تا خرداد امسال تصریح کرد: فاز دوم این پروژه شامل میدان ورودی، دور برگردان دسترسی به دانشگاه صنعتی و مسیر قطار شهری نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد:120 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه استقلال پیش بینی شده است.
مظفر پروژه تقاطع غیرهمسطح 25 آبان را یکی از فنی ترین پل هایی شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: این پل از نوع بُتنی پیش تنیده محسوب می شود که بزرگترین دهانه آن 64 متر است و یکی از بزرگترین دهانه پل های شهری به شمار می رود.
وی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار 18 میلیارد تومان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: با اجرای کامل پل و چهار راه همسطح زیر آن شاهد تسهیل در عبور و مرور، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی و کمک به ایجاد شهر پاک و سالم خواهیم بود.
مظفر اظهار کرد:عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح اشکاوند در کمربندی شرق اصفهان و در مقابل مجموعه مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای نیز در حال اجراست.
وی تصریح کرد: برای اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح اشکاوند نیز 15 میلیارد تومان پیش بینی شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.