آیین راهپیمایی روز قدس علاوه بر هشت مرکز شهرستان استان سمنان در شهرها و بخش‌های کوچکتر و برخی دهستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان ضمن دعوت از مردم روزه‌دار و خداجوی این استان برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه رمضان اظهار کرد: مردم استان سمنان همواره با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کرده‌اند.
وی ادامه داد: امسال نیز مردم ولایی و روزه‌دار استان سمنان با حضور حماسی در روز قدس انزجار خود از اشغالگران قدس را نشان خواهند داد.
حجت‌الاسلام قندهاری از تعیین مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان خبر داد و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان از ساعت 11 و از میدان امام رضا (ع) این شهر به سمت میعادگاه‌ نماز دشمن‌شکن جمعه در مصلی بزرگ سمنان برگزار می‌شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با اشاره به انتخاب سخنران این راهپیمایی پرشور، تصریح کرد: سردار جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه کشور سخنران راهپیمایی روز قدس در مرکز استان است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان ادامه داد: راهپیمایی این روز در شاهرود نیز راس ساعت 11 صبح و از خیابان تهران آغاز و به سمت مصلی شاهرود ادامه می‌یابد.
وی یادآور شد: دکتر حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم سخنران راهپیمایی روز قدس در شاهرود است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی آخرین جمعه رمضان امسال در دامغان نیز راس ساعت 11 آغاز می‌شود گفت: در این راهپیمایی که از میدان شهدا تا مصلی نمازجمعه دامغان برگزار می‌شود نماینده مردم دامغان و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم سخنرانی می‌کند.
وی با اشاره به برپایی راهپیمایی روز قدس در مهدیشهر اضافه کرد: این راهپیمایی راس ساعت 11 از میدان شهدا آغاز و تا مصلی نمازجمعه مهدیشهر ادامه دارد. سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان نیز در جمع راهپیمایان مهدیشهری سخنرانی خواهد کرد.
وی از برپایی راهپیمایی این جمعه در شهرستان آرادان خبر داد و اضافه کرد: فرماندار آرادان سخنران راهپیمایی روز قدس در محل برپایی نمازجمعه آرادان اعلام شده است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه راهپیمایی جمعه این هفته در گرمسار از ساعت 11 و 30 دقیقه شروع می‌شود، گفت: مردم روزه‌دار گرمسار نیز در پایان این راهپیمایی با حضور در نمازجمعه آخرین جمعه رمضان بر حمایت از مردم و آرمان فلسطین تاکید خواهند کرد.
وی از سخنرانی غلامرضا کاتب عضو هیات رئیسه مجلس دهم و نماینده گرمسار و آرادان به عنوان سخنران راهپیمایی در مصلی گرمسار خبر داد.
قندهاری با اشاره به برپایی راهپیمایی روز قدس در سرخه گفت: در این راهپیمایی که راس ساعت 11 از میدان ولی عصر تا مصلی سرخه برپا می‌شود امام جمعه سرخه به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
وی راهپیمایی آخرین جمعه رمضان در میامی نیز از ساعت 11 و 30 دقیقه شروع می‌شود، تصریح کرد: راهپیمایان مسیر میدان بسیج تا مصلی نمازجمعه را در این شهر با سردادن شعارهایی در حمایت از آرمان فلسطین و اعلام انزجار از امریکا و اسرائیل راهپیمایی خواهند کرد و امام جمعه میامی نز در پایان راهپیمایی به ایراد سخن می پردازد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۱ تير ۱۳۹۵
چرا مسیر حسین آباد کالپوش اطلاع رسانی نشده است