تیم فوتبال لیون تصمیم دارد به دلیل تلاش رئال مادرید برای امضای قرارداد با مربی بدنسازش از این باشگاه اسپانیایی به فیفا شکایت کند.

شکایت باشگاه لیون از رئال مادریدبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه موندو دیپورتیو به نقل از اکیپ فرانسه نوشت،به دنبال  چند جلسه مذاکره آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز لیون، با مسئولان رئال مادرید برای پیوستن به این تیم در فصل تابستان جاری،ژان میشل آلوس این تیم اسپانیایی را تهدید کرد که از آنها به فیفا شکایت می کند.
 
اولیویر بلان سخنگوی باشگاه لیون اعلام کرد این تیم از تلاش رئال برای استخدام پینتوس اطلاع دارد.تیم زیدان فصل گذشته با 26 مصدومیت عضلانی دست و پنجه نرم کرد حالا او برای برطرف کردن این مشکل جذب پینتوس را در اولویت های کار خود برای فصل بعد قرارداده است.
 او گفت پینتوس سال 2015 قراردادی سه ساله با لیون امضا کرده است و آلوس شکایت به فیفا را مطرح کرده است، این در حالی است که مطبوعات فرانسوی مدعی شده اند پینتوس با مادریدی ها قرارداد امضا کرده است.

 
در گزارش اکیپ قید شده است که طبق بندی در قرارداد پینتوس، اگر او 15 روز قبل از ترک لیون ، این تیم را از رفتن خود مطلع کند،  مجاز است بدون پرداخت غرامتی به تیم دیگری برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار